středa 9. prosince 2009

Být in?

Každý tohle bere trochu jinak..já mám namysli jak být "in", když sedíš doma u svého stolu nebo ležíš v posteli se svým noťasem a nemyslím tím být na Facebooku ve všech skupinách a být fanouškem snad všeho na světě a myslet si, že někam zapadám :-D .Většina lidí, aby byly v obraze a měli tušení co se děje ve světě a také kvůli přístupu na mejl, má ve svých prohlížečích domovskou stránku tipu seznam.cz, centrum.cz apod..já jakožto uživatel Googlu mám jako domovskou stránku http://www.google.com/reader/ ,na které je vpodstatě vše co mě zajímá...baví tě fotografování, design, programování, sport, hry nebo jen rád pročítáš blogy? Vše si můžeš nastavit dle svých zájmů pomocí RSS (wiki), čím vlastně sleduješ vše, co se děje na stránkách, které pozoruješ a nemusíš každý den koukat jestli se tam něco změnilo. Další plus Readeru je, že se dá spojit s tvým profilem na Facebooku a automaticky zobrazuje články, které sdílíš. Také se dá spojit s lidma , kteří užívají google a s něma sdílet vše co tě pobavilo, zaujalo nebo jsi k nějakému článku přidali komentář a také se svými přáteli diskutovat. Je dobré, že ti v podstatě nic z tvých oblíbených stránek neuteče a budeš v obraze.

Žádné komentáře:

Okomentovat