pondělí 1. března 2010

Starý blog (libko)

Tak jsem prohlížel muj starej mejl a našel jsem tam správu , která mě oznamovala že počítadlo na blogu, kterej už přes rok nenavštěvuju má přes 11000 přístupů a stále rostou. Už je to skoro na 12000 přístupech.. docela potěší, že na něj někdo chodí i když se o něj už nestarám..až mě je těch lidí líto , že na ně kašlu :-D určitě by chtěli abych se o něj staral dál :-) ---dokonce komentář cituji "NOskillaZ Ty jsi rozeny MISTR Diky moc" od Dog DNB hodně potěšil :-)..no a přemýšlel jsem a vracet se na libko nebudu ..nebaví mě to tam..na seznamování už nemám náladu..stejnak mě tam nikdo nechtěl :-D .. Jinak kdybyste na něj chtěli mrknout tak tu je  moje starý časi na libku :-D  --->>> Http://web.libimseti.cz/NOskillaZ  :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat